środa, 18 kwietnia 2012

STARA


hb

STARA

- Było bosko, fantastycznie spotkanie, z pięćdziesiąt kobiet, za przeproszeniem w naszym wieku.
-  Hania, mówiłam o tym nieraz, ale teraz powtórzę dobitnie. Nie życzę sobie przypominania mi o tym, ile mamy lat. Koniec. Następny miesiąc, a nawet więcej niż miesiąc, bo do końca tego, a potem cały maj, ma być uwolniony od napomykania o tym przykrym fakcie, że nie zaliczamy się już do młodzieży. Zapamiętasz sobie?
- Spróbuję, ale wiesz w moim wieku pamięć niestety coraz częściej szwankuje.
-  Miałaś nie mówić o wieku! Przez ciebie, ciągle pamiętam, ile mam lat!
-  Przestań, mówiłam o swoim, a ty jesteś pół roku młodsza.
- Tylko pół roku, za chwilę będę taka jak ty. To w ogóle nie ma znaczenia.
- No dobrze, a co dzisiaj z naszym spotkaniem?
- To przyjdź do mnie o dwunastej.
- A potem pójdziemy kupić mi okulary.
- Nie, przyjdź piętnaście po dwunastej.
- No to czekaj, stara, jak się umawiamy, u ciebie w domu, czy na ulicy?
- Znowu?! Jak stara?! Miałaś nie mówić o wieku!!!

18.04.2012r.

(Dżingiel Marty Andrzejczyk)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz