piątek, 1 lutego 2013

PODŁOŚĆ

...   


PODŁOŚĆ

            I ona, proszę was, rzuciła tę butelkę na podłogę tam, gdzie stała. Oniemiałam. No, oniemiałam po prostu. Czy ci muzułmanie nie mają pojęcia, że u nas obowiązuje segregacja śmieci?! Ja nie wiem, co się dzieje. Panoszy się takie coś po Europie, rządzi jak u siebie i żeby chociaż kultury jakiejś od nas nabrali, ale to nic. Miejmy nadzieję, że się nauczą i wyjadą.
            A wczoraj byłam na koncercie cygańskim. Pięknie śpiewali, tańczyli. Miły był wieczór. Szkoda tylko, że oni tacy niedouczeni.  Przecież nasze państwo wszystko zrobiło, żeby ich wykształcić. Nawet mieszkania im dawali, żeby nie musieli tymi taborami się tłuc.  Ale nie, syf i malaria tam u nich zawsze była. A co za zwyczaje! Jak babka umarła, to dwa dni  w oknie trzymali tego trupa. Sama widziałam.
Ja nie wiem, czego się zawsze takie parszywe narody czepiają nas, Polaków. Jak nie Cyganie, to Żydzi. Co my dla nich tacy atrakcyjni? Jedni kradną i się nie uczą, drudzy kombinują, jak nas okraść w bardziej wyrafinowany sposób.
            Co za nieszczęsny naród jesteśmy. Przecież to my wymyśliliśmy najlepszą konstytucję . Trzeciego maja. I co nam z tego przyszło? Zaraz przyszli rozbiorcy i rozebrali. A teraz rocznica Powstania Warszawskiego. Płakać nie mogę przestać. Ciągle jakieś nieszczęścia nas spotykają. Albo las katyński, czy mało mu było krwi? Nienasycona ziemia.
             A najgorsze są kobiety. Jeszcze gorsze od facetów. Jak byłam w sanatorium z moim mężem, to nie mogłam go na chwilę spuścić z oczu, zaraz jakaś się przychrzaniała. I od razu, jak tam się pan ma, panie Włodeczku, kawki, czy herbatki się pan napije? Kiedy pan idzie do pijalni wód, czy zatańczy pan białe tango?
Co za życie straszne. Tyle podłości ludzkiej na tym świecie.

8.08.2011r.

1 komentarz:

  1. No właśnie, jacy my popularni jesteśmy, niech nas naśladują, głupki jedne.

    OdpowiedzUsuń